Friday, June 24, 2011

Tatacara menghadiri BTN

Practiced for group performance. Which went Hulalalangkup~ Happy though.

Oklah.. I'm in Birotatanegara ("BTN") now. Yerp, as in NOW. It is not as bad as people used to say about BTN. Maybe they decided to change their approach after all the critics..I don't know.

The fact that I can online now tells everything. ;)
Way to go Ulu Sepri, wireless internet connection in the room?
Far beyond awesome to me.

For those who never been to BTN might need this short tips from me;

1) Prepare baju kurung putih n kain itam. Nak ada corak sesikit aku rasa dia xkisah. Tapi taktaulah klau kem ni jer yang loose terlebih. Samerlah tudung pown ko nak pakai rainbow kaler pown xderk orang nak hadap... Owhh masyukkkk!

Didn't manage to take a shot in full school uniform.
What a regret! Felt like 7 years younger. =D

2) Kasut. Katanyer kene kasut hitam trtutup bagai. Sekali aku tgk ada je orang pakai sport shoes. Putih lagik! Ape cer? Hermm but then again,maybe just this particularly weird camp. Xyah susah2 nak bawak hill and sandle ke bagai. Gilir jer kasut hitam tu ngan selipar k. Kat sini xder pertandingan ratu cantik.

3)Time tido ikut sukelah nak pakai aper.. Xder saper nak monitor. Jangan tel***ang sudah.

4) Mosquitoes repellant? Xyah kot....melainkan ko budak bandar yg tak pernah masuk kampung darah ko mmg nyamuk tu xpernah rasa.. Maybe diorang minat kot... So kau bwaklah krim halau nyamuk ker haper..

5) Hp? Yesss...bawak jer. Tapi kat Ulu Sepri ni... Celcom rules! Maxis sampai pintu gate jer.. Kalu ko rajin time org tido ko gilah menunggu. DIGI? Dalam sungai....

6) Makan? Xyah susah2 bawak makanan. Makan 6 kali. Cam asrama.

7) Cadar xyah bawak. Diorang bawak cadar baik punyer. Wangi jauh kalah bau badan ko. Dan aku. -_-V

Ok that's all that I managed to share at the moment. Need to catch some sleep even I don't really think I need it.

Ulu Sepri dam which was launched by the Menteri Besar the day AFTER our visit. Hahaha~

Tada. Gud nite.

Oh ya I need to attend this course because I take YOUR money to pursue my master abroad. Thanks a lot. Wouldn't let it go to waste.

To orang jauh...be safe. Pulang dengan selamat k.. Aminnn...

0 rUnGuTaN: